W tej części przeprowadzimy Cię przez wszystkie sekcje konfiguracji katalogu:

- Ogólne
W tej sekcji masz do wyboru opcje:
- Czy katalog produktów ma być włączony? – wybierz tak jeśli katalog ma się wyświetlać. Przydatne jest to podczas edycji oraz konfiguracji opcji. Jeżeli włączysz katalog produktów to będzie się on wyświetlał dla niezalogowanych jako Strona Główna ( domyślnie jest ustawiona strona logowania do panelu):
- Domyślny tytuł – Tytuł będzie się wyświetlał na stronie głównej katalogu produktów:
- Domyślny podtytuł – Wyświetlać się będzie pod tytułem katalogu:
- SEO – dla wyszukiwarek
- Domyślny tytuł SEO – jest to tytuł wyświetlający się np podczas przesłania linku przez Facebooka:
- Domyślny opis SEO – najoptymalniej stosować do tego około 150 – 200 znaków. Wyświetlać się on będzie jako opis podczas przesyłania poprzez Facebook. Jest to także opis, który wyświetla się użytkownikowi podczas w google:
- Domyślne słowa kluczowe SEO – są to słowa, dzięki którym będzie można znaleźć Twój katalog w google.
- Domyślny obrazek SEO – wyświetli się on np. przy wrzucaniu linku do strony głównej platformy na Facebooka itp. Rekomendowane wymiary to 1200 x 900 pikseli lub 640 x 960 pikseli.
- b) Menu – w tej sekcji ustaw co ma być widoczne na górze w menu katalogu produktów oraz w jakiej kolejności. Kolejność ustawisz przytrzymaj ikonę:

- c) Stopka – Ustaw co ma być widoczne na dole w menu stopki katalogu produktów oraz w jakiej kolejności. Kolejność ustawiasz przytrzymaj ikonę oraz ruszając nią w odpowiednią pozycję.

- d) Wygląd – w tej sekcji ustaw logo oraz baner.
- Logo. Wymiary 180×30 pikseli. Maksymalny rozmiar to 5mb. Dopuszczalne formaty: jpg,png,gif,bmp
- Baner/tło – Wymiary 1920×360 pikseli. Maksymalny rozmiar to 5mb. Dopuszczalne formaty: jpg,png,gif,bmp
- e) CTA (wezwanie do akcji) – Tutaj możesz ustawić dodatkowy przycisk, który wyświetli się na banerze. Przydaje się jak chcesz promować konkretną sprzedaż:
Tutaj możesz wybrać:
- Czy przycisk ma być wyświetlony na banerze na stronie głównej?
- Typ przycisku – wybierz gdzie dany przycisk ma kierować. Masz dwie opcje wyboru:
- Przycisk ma kierować do wybranego produktu z katalogu:
- Przycisk ma kierować na zewnętrzny adres wpisany przez Ciebie:
W momencie wyboru pierwszej opcji będziesz mógł ustawić takie opcje jak:
- Wybór produktów do których przycisk ma przekierować:
- Tekst przycisku – ustaw treść, która ma wyświetlać się w przycisku
Gdy wybierzesz drugą opcję (przekierowanie na zewnętrzną stronę) będziesz musiał ustawić:
- Adres URL linku do strony
- Opcję ustawienia otwierania strony w nowej karcie po naciśnięciu przycisku:
- Tekst przycisku – ustaw treść, która ma wyświetlać się w przycisku
- f) Social Media – w tej sekcji możesz dodać adres do Twoich Social media:
Możesz ustawić adres do:

- g) Kontakt – tutaj skonfiguruj wszystkie informacje dotyczące podstrony kontaktu z Tobą:
- Czy podstrona z Formularzem Kontaktowym ma być włączona? (w katalogu produktów, nie w panelu użytkownika)
- SEO Opis – najoptymalniej użyj od 150 – 200 znaków
- Twój adres e-mail na jaki chcesz dostawać wiadomości z formularza kontaktowego z katalogu produktów:
- Twoje dane kontaktowe – np dodaj tutaj dane firmy:
Po skończonej konfiguracji zaznacz przycisk:

Po prawidłowym zapisie dostaniesz informację:

Wejdź w tryb incognito / prywatny Twojej przeglądarki i wklej adres platformy, zauważysz katalog produktów jak i informacje dodane przez Ciebie:

