Cross-selling i up-selling w kursach online
- Tomasz Lidzbarski
- 5 minut czytania
- Tomasz Lidzbarski
- 4 minuty czytania
Jak zwiększyliśmy przychód o 26%?
Przez ostatni miesiąc sprzedawaliśmy kurs internetowy za pomocą reklamy na Facebooku do zimnego ruchu. Przez 14 dni badaliśmy potencjał dodatkowego wzrostu sprzedaży.
Co się okazało?
Czy cross-selling i up-selling działa w przypadku sprzedaży kursów online i co to właściwie jest?
Na te i inne pytania Michał Lidzbarski odpowiada w krótkim nagraniu wideo, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
O autorze
Tomasz Lidzbarski
Kulturoznawca, podróżnik, przewodnik i wykładowca. Pochodzi z Kaszub, ale pomieszkiwał też z tajskimi rybakami oraz tubylcami w ekwadorskiej części Amazonii. Serce pozostawił jednak w Grecji i to właśnie mieszkańcy, kultura i język tego kraju są mu szczególnie bliskie. Głód świata i nowych doświadczeń zaspokaja także w rzeczywistości online i branży kursów internetowych, dzięki której może łączyć pracę i pasję. Aktualnie przygotowuje własne szkolenia online oraz katalog produktów cyfrowych. Kolejne przystanki swojej wirtualnej wędrówki opisuje na blogu Web To Learn.