Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt

TRWA PROMOCJA BLACK WEEK DO -90%

SPRAWDŹ >>
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Zaloguj się
Załóż Konto

TRWA PROMOCJA BLACK WEEK DO -90%

SPRAWDŹ >>

Chcesz szybko stworzyć i dobrze sprzedać swój kurs online?

Czytaj bloga Web To Learn!

Michał Lidzbarski, CEO WebToLearn

Podaj swoje imię i adres e-mail, a my dostarczymy Tobie wartościowe treści dotyczące tworzenia i sprzedaży kursów online!
Zapisz mnie
Loading...

Jaką platformę do tworzenia i sprzedaży kursów online najlepiej wybrać?

Jaka powinna być idealna platforma do kursów online? Które narzędzia są niezbędne, by z sukcesem projektować, tworzyć i sprzedawać szkolenia internetowe?
Czytaj dalej

Szukasz alternatywy dla webinarów? Stwórz miniprodukt

Wiele osób decyduje się na zorganizowanie webinaru, ale nie odnosi spodziewanego sukcesu. Jedną z alternatyw jest miniprodukt. Miniprodukt to rozwiązanie jednego tylko zadania z Twojej listy to-do. To wskazówka, dzięki której nie przejdziesz może od razu całego, długiego procesu od A do Z, od zera do milionera. Pokonasz za to drogę od A do B, bez inwestowania czasu i pieniędzy w rozbudowane kursy.
Czytaj dalej

Na czym polega recykling treści i jak go zastosować?

Recykling treści to nic innego, jak ponowne użycie stworzonych już treści w innej formie. Sprowadza się on zatem do wykorzystania istniejących już materiałów w innych kanałach komunikacji z klientem, jak również planowania publikacji nowych treści w różnych formatach. Recykling treści pozwala dotrzeć do większej grupy odbiorców w dogodnej dla nich formie. To też świetny sposób na wykorzystanie potencjału opracowanych wcześniej materiałów.
Czytaj dalej

Jak zrobić własną ankietę w Google?

Ankiety i kwestionariusze przydają się zarówno w biznesie, edukacji, jak i w życiu codziennym. Z łatwością możesz tworzyć je korzystając z formularzy, czyli jednego z narzędzi udostępnionych przez Google (ang. Google Forms). Jak zatem działają formularze Google, jak zrobić dobrą ankietę i o czym, nie wolno Ci zapomnieć?
Czytaj dalej

TOP 101 pomysłów na Twój kurs online. Te szkolenia internetowe są najpopularniejsze w Polsce

Te szkolenia internetowe są najpopularniejsze w Polsce. Pogłębiona analiza tematów kursów online, które internauci poszukują najczęściej.
Czytaj dalej

Jak zrobić prezentację w Google lub Power Point?

Webinary sprzedażowe, wystąpienia publiczne, lekcje online... Wszystko to wymaga dobrej prezentacji. Ułatwia ona bowiem przekazanie wiedzy, pozwala uporządkować myśli, ale jest też wyrazem profesjonalnego podejścia do tematu. Jak się jednak zabrać do projektowania, na co zwrócić uwagę i co zrobić, by Twoja prezentacja spełniła założony cel?
Czytaj dalej

Wiesz, co robi Twoja konkurencja? Lepiej sprawdź ją na Facebooku

Co robi Twoja konkurencja lub firmy, które obsługują tych samych klientów? Jak sprawdzić reklamy Twojej konkurencji na Facebooku, w jaki sposób działa Biblioteka Reklam i jak możesz wykorzystać zgromadzone w niej informacje?
Czytaj dalej

Jak automatycznie dodać napisy do Twoich filmów?

Filmy nagrane, wstawione na Facebook jako reklama i... pyk! Odbiorcy jednak pomijają je, nie klikają. Dlaczego? Zapewne nie wiedzą, co na nich mówisz. Są w miejscu, w którym nie mogą odtworzyć dźwięku - w pracy, w pociągu, a może usypiają dziecko. Co zatem zrobić, żeby ułatwić dostępność i zwiększyć zasięg Twoich nagrań?
Czytaj dalej

Jak szybko i łatwo nagrywać i montować kursy online?

Scenariusz! Kamera! Akcja... ale no właśnie, jak nagrywać własny ekran? Jak zmontować filmy? Jak to wszystko zrobić szybko, bez angażowania dodatkowych osób i płacenia wielkich kwot?
Czytaj dalej

Ile można zarobić na kursach online?

Kursy online – dodatkowe źródło dochodu czy stabilny biznes? Zastanawiasz się, ile można zarobić na kursach online oraz jakie są korzyści z posiadania własnych produktów internetowych? Na kursy warto spojrzeć na początku, jak na dodatkowe źródło dochodu, ale przede wszystkim też, jak na sposób dotarcia do nowego grona odbiorców czy sytuowanie się w pozycji eksperta. To otwarcie swoich drzwi na coś nowego, a także metoda skalowania swojego biznesu.
Czytaj dalej

Cross-selling i up-selling w kursach online

Czy cross-selling i up-selling działa w przypadku sprzedaży kursów online i co to właściwie jest? Na te i inne pytania odpowiadamy w krótkim nagraniu wideo, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Czytaj dalej

Order bumps, czyli jak sprzedawać więcej nawet o 30%?

Order bumps to sposoby, dzięki którym sprzedawcy podnoszą wartość swojego przychodu, jeszcze nim Ty klikniesz „Zapłać”. To rodzaj oferty uderzeniowej, która może dotyczyć zarówno towarów i usług pokrewnych, jak i podniesienia standardu wybranej wcześniej opcji. Klient natrafia na order bump jeszcze przed sfinalizowaniem pierwotnego zakupu, gdy znajduje się w koszyku online. To proste narzędzie pozwala podnieść przychód ze sprzedaży nawet o 30%. Trzeba jednak dobrze je przygotować, by było skuteczne.
Czytaj dalej

Jaki produkt online opłaca się stworzyć?

Ankieta i wywiad z klientem to jedne z kluczowych narzędzi, które są niezbędne, jeśli myślisz o stworzeniu własnego biznesu online. To jednak nie wszystko, czego potrzebujesz, by znaleźć swój pomysł i ocenić jego opłacalność. Czego jeszcze Ci potrzeba, czym jest drabina wartości, dlaczego musisz ją stworzyć i jakie pytania warto sobie zadać, poszukując nowych inspiracji?
Czytaj dalej

Co łączy lejek sprzedażowy i dzidę wojownika? Wprowadzenie do ToFu, MoFu i BoFu

Lejek sprzedażowy (ang. sales funnel) to jedno z popularniejszych narzędzi marketingowych. Najprościej rzecz ujmując – to wyobrażenie drogi, jaką przebywa każdy klient. W przeciwieństwie do dzidy lejka sprzedażowego nie trzeba rozczłonkowywać tak bardzo. Ma on tylko trzy poziomy, jednak o równie ciekawie brzmiących nazwach i prostym znaczeniu - ToFu, MoFu, BoFu.
Czytaj dalej

Dlaczego oceniamy książki po okładce, czyli o tym, jak zrobić własny mockup?

Czym jest mockup? To wizualizacja produktu - książki, płyty, plakatu, pudełka, kuba czy koszulki. Dzięki mockupom klientowi łatwiej wyobrazić sobie, jak będzie wyglądało jego doświadczenie po zakupie. W ten sposób wirtualny przedmiot nabiera kształtów i staje się wręcz namacalny.
Czytaj dalej

Jak nazwać swój kurs online?

Źle nazwany produkt przysporzy nam zawsze więcej problemów niż korzyści. Ta sama zasada dotyczy kursów online. Jak zatem nazywać je we właściwy sposób? Czym cechuje się dobra nazwa? Czy lepiej najpierw stworzyć produkt, a potem go nazwać czy też właściwy tytuł jest powinien być punktem wyjścia do dalszej pracy? Czy nasz pomysł przykuje uwagę innych, czy zachęci ich do zakupu, czy też zginie w gąszczu innych? W tym artykule radzimy, jak stworzyć chwytliwy i łatwy do zapamiętania tytuł, który przyciągnie uwagę klientów. Dzielimy się również wartościowymi przykładami!
Czytaj dalej

Jak to poukładać? Tworzenie struktury kursu online

Tworząc kurs online, wcielamy się w rolę przewodnika, którego turyści obdarzyli zaufaniem i to od naszych decyzji zależy, jak przebiegać będzie ich wędrówka i czy będą z niej zadowoleni. Radzimy, jak określić cel kursu i dobrze go zaplanować. Jak podzielić szkolenie na moduły i lekcje. Jak długie powinny być nagrania? Od czego zacząć i jak podsumować nagrywanie kursu? Dzielimy się też przykładową strukturą kursu online.
Czytaj dalej

Po co oglądać się na innych? Kilka słów o analizie konkurencji

Analiza konkurencji to rozpoznanie i obserwacja rynkowych rywali, czyli wszystkich, którzy oferują takie same produkty i usługi, ale także ich substytuty odpowiadające na identyczne potrzeby, choć w inny sposób. Dzięki dobrze przeprowadzonej analizie możemy zrozumieć sposób działania naszych konkurentów, poznać ich mocne i słabe strony, przyjrzeć się, w jaki sposób pozyskują klientów i jak generują zyski, zidentyfikować wiodące trendy i wyzwania w danej branży, uniknąć kosztownych błędów na drodze własnego rozwoju.
Czytaj dalej

Czy mój pomysł na kurs jest dobry? Wybór i weryfikacja pomysłu na kurs internetowy

Lepiej stworzyć kurs z technik relaksacyjnych czy raczej z wegańskimi przepisami dla młodych mam? Jak sprawdzić, czy nasze pomysły wzbudzają jakiekolwiek zainteresowanie i które z nich nadają się do stworzenia kursu online? Jeśli określiłeś już temat swojego szkolenia, ale nie wiesz, czy jest dobry, koniecznie poddaj go weryfikacji. W tym artykule radzimy, jak w kilku prostych krokach sprawdzić, jakiego odzewu i efektów naszej pracy możemy się spodziewać. Ważne, by swój wybór potwierdzić jeszcze przed przystąpieniem do tworzenia.
Czytaj dalej

O czym nagrać kurs online? Sztuka znajdowania tematu kursu internetowego

Jak znaleźć i wybrać temat swojego kursu internetowego? Zebraliśmy garść porad i praktyk, które mogą być niezwykle pomocne w określeniu tego, czym chcielibyśmy dzielić się z innymi. Na początek warto puścić wodze fantazji i zastanowić się nad tym, co kochamy, co nas zajmuje, czego nam potrzeba i czego poszukują u nas bliscy. Nasze pytania pomocnicze pozwolą krok po kroku odkryć obszary własnej specjalizacji oraz wykorzystać nasze mocne strony.
Czytaj dalej

Dla kogo tworzysz? Określanie grupy docelowej w tworzeniu kursów online

Grupę docelową tworzą osoby lub instytucje, do których kierujemy nasze produkty, usługi lub zabiegi marketingowe, czyli – najprościej mówiąc – adresaci naszych działań. Dlaczego określenie grupy docelowej jest ważne? Czy warto określać swoją grupę docelową? Jakie korzyści płyną z rozpoznania swojej grupy docelowej i kiedy najlepiej to zrobić? Jak zdefiniować swoją grupę docelową? Czym jest persona, dlaczego jest ważna i jak ją stworzyć? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule. Zdradzamy też pytania, które będą pomocne w pracy nad własną personą.
Czytaj dalej

Po co mi to wszystko? Znaczenie motywacji w tworzeniu kursów online

Motywacja to wprawianie w ruch, energia, która napędza nas do działania, zaspokajania naszych potrzeb i samorealizacji. Z natury optymistycznie i zachęcająco najlepiej działają na nas motywacje pozytywne, wypływające z naszego wnętrza, ale wsparte również zachętami z zewnątrz. Warto więc odsunąć na chwilę autokrytykę i szczerze zastanowić się, co rzeczywiście napędza nas do działania. W artykule zdradzamy, dlaczego w procesie tworzenia kursów online tak ważne jest określenie własnych motywacji. Proces ten ułatwia zaprojektowane przez nas ćwiczenie oraz karta pracy.
Czytaj dalej

Czy ludzie rzeczywiście kupują kursy i szkolenia internetowe?

E-learning zrewolucjonizował rynek edukacyjny, a pandemia koronawirusa jeszcze bardziej zwiększyła popyt na narzędzia usprawniające pracę i naukę zdalną. Kursami online Polacy interesują się obecnie kilkakrotnie częściej niż dotychczas. W tym artykule omawiamy główne przyczyny nieustającego wzrostu popularności kursów i szkoleń online. Zwracamy też uwagę na ich główne zalety: swobodę, własne tempo nauki, innowacyjność metod nauczania, oszczędność czasu i pieniędzy, bogactwo oferty, efektywność, a także troskę o środowisko naturalne.
Czytaj dalej

Czy muszę być ekspertem, aby stworzyć własny kurs internetowy?

Jeśli zastanawiasz się wciąż, czy Twoja wiedza wystarczy, aby wejść w rolę specjalisty i dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, koniecznie poznaj kilka cennych wniosków, które zebraliśmy dla Ciebie w artykule na naszym blogu. Rozbieramy w nim eksperta do naga, analizujemy wszystkie jego cechy oraz sprawdzamy, co cechuje dobry autorytet. Radzimy, jak umiejętnie dzielić się wiedzą, znaleźć obszary, w których jesteśmy ekspertami oraz odkryć w sobie odwagę, by zostać specjalistą, bo przecież stawianie pierwszych kroków to nie wstyd, lecz świadectwo samozaparcia i odwagi! Znajdź 5 cennych rad dla początkującego eksperta!
Czytaj dalej

Czy warto tworzyć kursy online, skoro w Internecie jest już wszystko dostępne za darmo?

Co wspólnego mają kursy internetowe z poradami lekarskimi? Dlaczego tworzenie kursów online wciąż jest opłacalne i potrzebne oraz jaką przewagę płatne szkolenia mają nad darmową wiedzą dostępną w sieci. W jakich sytuacjach warto poprzestać na ogólnodostępnych informacjach z Google albo Wikipedii, a kiedy szukać profesjonalnego kursu? Na te oraz inne pytania odpowiadamy w jednym z naszych ostatnich artykułów na naszym blogu, jednocześnie pomagając Ci oszczędzić czas, pieniądze i odnaleźć porządek w chaosie. Koniecznie sprawdź naszą podręczną tabelę z porównaniem darmowych materiałów z profesjonalnymi kursami internetowymi!
Czytaj dalej

Social Media

Facebook
 
YouTube
 
Instagram
 
Grupa FB
Grupa FB

Dla kogo

  • Agencje marketingowe
  • Nauczyciele i wykładowcy
  • Organizatorzy wydarzeń
  • Przedsiębiorcy
  • Trenerzy
  • Twórcy internetowi
Menu
  • Agencje marketingowe
  • Nauczyciele i wykładowcy
  • Organizatorzy wydarzeń
  • Przedsiębiorcy
  • Trenerzy
  • Twórcy internetowi

Funkcje

  • Możliwości WebToLearn
  • Automatyzacja działań
  • Autoresponder
  • Certyfikaty
  • Egzaminy
  • Lejki sprzedażowe
  • Pokoje webinarowe
Menu
  • Możliwości WebToLearn
  • Automatyzacja działań
  • Autoresponder
  • Certyfikaty
  • Egzaminy
  • Lejki sprzedażowe
  • Pokoje webinarowe

Edukacja

  • Webinar
  • Książka
  • YouTube
  • Podcast
  • Grupa
  • FAQ
Menu
  • Webinar
  • Książka
  • YouTube
  • Podcast
  • Grupa
  • FAQ

Produkt

  • Cennik
  • Program Partnerski
Menu
  • Cennik
  • Program Partnerski

Potrzebujesz pomocy?

Porozmawiajmy 🙂!
2023 © WebToLearn Sp. z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności i regulamin
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Uzyskaj dostęp demo
Zaloguj się
Załóż konto