Strona główna » Blog » Brak Dostępu do Zakupionych Kursów
Gdy otrzymasz taką wiadomość od użytkowników Twojej platformy.
Dzień dobry
Jestem Jan Kowalski i zakupiłem kilka kursów na Waszej platformie edukacyjnej.
Niestety od wczoraj nie mam dostępu do tych kursów i materiałów, pomimo potwierdzenia płatności. Czy moglibyście sprawdzić, co się stało i przywrócić mi dostęp do zakupionych kursów?
Z góry dziękuję za zrozumienie i pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Z poważaniem,
XYZ
Gdy dostaniesz taką lub podobną wiadomość od użytkownika.
Sprawdź dostępy danego użytkownika
Według powyższej instrukcji znajdziesz się w miejscu gdzie możesz sprawdzić czy dostęp nadał się prawidłowo lub do kiedy dany użytkownik powinien mieć dostęp.
Jeżeli przesłał Ci potwierdzenie i nie ma tutaj dostępu, to zgodnie z powyższą instrukcją nadaj dostępy i odpowiedz klientowi.
Dzień dobry,
W odpowiedzi na przesłane do nas zgłoszenie i sprawdzeniu wszystkich informacji nadałem dostęp.
Proszę sprawdzić czy wszystko działa poprawnie.
Pozdrawiam
Właściciel Platformy.
Powyższe przykłady wiadomości możesz wykorzystać podczas odpowiedzi użytkownikowi.