Strona główna » Blog » Trudności z resetowaniem hasła
Gdy otrzymasz taką wiadomość od użytkowników Twojej platformy.
Problem z Logowaniem do Konta
Dzień dobry,
Mam na imię Jan Kowalski i mam konto na Waszej platformie edukacyjnej pod adresem e-mail: adres@email.pl . Próbowałem zresetować hasło do mojego konta, ale niestety nie otrzymuję e-maila z linkiem do resetowania hasła.
Czy moglibyście sprawdzić, dlaczego nie otrzymuję tego e-maila i pomóc mi w zresetowaniu mojego hasła? Bardzo mi zależy na dostępie do mojego konta, ponieważ uczę się na Waszych kursach.
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź i pomoc.
Z poważaniem,
Gdy dostaniesz taką lub podobną wiadomość od użytkownika.
Ustaw użytkownikowi ręcznie hasło.
Dzień dobry,
W odpowiedzi na przesłane do nas zgłoszenie, zresetowałem hasło.
Twoje nowe dane do logowania to:
Login pozostał bez zmian i to Twój adres e-mail
Hasło : (tu wklej ustawione przez Ciebie hasło)
Jeżeli błąd dalej się pojawi skorzystaj z opcji resetu hasła.
Proszę o wiadomość czy udało się zalogować do platformy powyższymi danymi?
Pozdrawiam
Właściciel platformy
Powyższe przykłady wiadomości możesz wykorzystać podczas odpowiedzi użytkownikowi.