Strona główna » Blog » Nie doszedł mail z danymi do logowania do klienta, co zrobić?
Istnieje kilka przyczyn, tego, że użytkownik nie dostał maila z danymi do logowania. Poniżej przedstawię Ci wraz z rozwiązaniem problemu.
W tym przypadku, klient nie otrzyma drugi raz danych dostępowych, więc jedyne co musi zrobić to zalogować się danymi do logowania, które już posiada.
Gdy dostaniesz taką wiadomość od klienta, jedyne co możesz zrobić to
Przejdź do Panel Administracyjny -> Moi klienci -> Klienci
Następnie poprzez wyszukiwarkę wyszukaj danego użytkownika.
Gdy go znajdziesz, naciśnij na ikonę kartki z ołówkiem
Zostaniesz przeniesiony do panelu zarządzania danym użytkownikiem. Jedyne co musisz tutaj zrobić to odnaleźć rubrykę mail i wpisać poprawny
Po wpisaniu poprawnego adresu e-mail, zjedź na dół i znajdź niebieski przycisk „Zapisz”
Po zapisaniu, zostaniesz przeniesiony do zakładki Klienci.
Tam został Ci ostatnia rzecz do zrobienia.
Znajdź jeszcze raz klientka (wykorzystując wyszukiwarkę)
Następnie naciśnij ikonę koperty.
Dzięki temu wyślesz jeszcze raz dane do logowania klientowi, tym razem na poprawny adres e-mail.
Czasami zdarzyć się mogą sytuacje, w których klient nie zauważy maila od Ciebie lub wpadnie on do spamu. Co w tym przypadku?
Tak jak w poprzednim , przejdź do Panel Administracyjny -> Moi Klienci -> Klienci.
Znajdź konkretnego klienta poprzez wyszukiwarkę
Następnie naciśnij ikonę koperty.
Dzięki temu wyślesz jeszcze raz dane do logowania klientowi, tym razem na poprawny adres e-mail.
Oto 3 najczęściej spotykane problemy z danymi do logowania do platformy.
Jeżeli spotkasz się z tą sytuacją to już wiesz jakie kroki musisz zrobić, żeby Twój klient otrzymał dane do logowania
Pamiętaj także, że jeżeli masz jakieś pytania / problemy napisz do nas na pomoc@webtolearn.pl.