Strona główna » Blog » Jak zrobić import użytkownika?
Jeżeli przenosisz platformę i chcesz przenieść swoich użytkowników ze stare platformy na nową postawioną na WebToLearn lub masz bazę klientów którym chcesz nadać dostęp do szkolenia, to ten artykuł jest dla Ciebie.
W pierwszej kolejności przygotuj plik csv (format excela) który będziesz mógł wgrać do platformy z listą maili użytkowników. Jeżeli nie wiesz jak go stworzyć skorzystaj z naszego przykładowego pliku który znajdziesz na platformie oraz link do niego znajdziesz tutaj.
Gdy masz już przygotowany plik, zaloguj się do platformy, przejdź do Panel Administracyjny -> Moi Klienci -> Klienci.
Po naciśnięciu zostaniesz przekierowany do panelu zarządzania użytkownikami. Znajdź tam przycisk „Import”
Zostaniesz przeniesiony do panelu importu użytkowników.
Tutaj dodaj plik wcześniej przygotowany w tym miejscu.
Po dodaniu pliku wybierz w jakiej kolumnie znajduje się adres e-mail i inne informacje oraz do czego nadać dostęp danemu użytkownikowi.
Gdy już to zrobisz na samym dole, po prawej stronie naciśnij niebieski przycisk „Importuj”.
Gratulacje, właśnie zaoszczędziłeś sobie masę czasu, który poświecił byś podczas dodawania ręcznego.
Jeżeli będziesz miał nadal problemy z importem użytkownika napisz do nas na pomoc@webtolearn.pl.