Strona główna » Blog » Jak sprzedawać e-booki przez platformę
Czasami zdarzają się momenty, gdy chcesz dodać nie tylko kurs ale też produkt cyfrowy np e-book, workbook lub ostatnio coraz bardziej popularne vildeobooki. W tym artykule dowiesz się jak dodać je do platformy.
Aby dodać e-book lub inny produkt elektroniczny musisz go traktować jako nowy produkt cyfrowy.
W tym celu postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Jeżeli jest to Twój pierwszy e-book warto dodać konkretną kategorię w Panelu zarządzania produktami np. e-booki.
Aby to zrobić w Panelu Administracyjnym przejdź do Moje Produkty -> Produkty
Zostaniesz przeniesiony do panelu zarządzania kategoriami produktów.
Aby dodać nową kategorię naciśnij dodaj i daj jej odpowiednią nazwę (np.e-booki), wybierz miniaturkę, która ma się wyświetlać i gdzie ma być ona widoczna.
Po poprawnym dodaniu pojawi się ona w panelu zarządzania kategoriami.
Gdy już stworzyłeś kategorię produktu naciśnij na nią i przejdź do panelu dodawania produktu.
Dodaj odpowiedni produkt. Nadaj mu odpowiednią nazwę, po zapisaniu zmian możesz dodać także miniaturkę produktu.
Gdy go już dodasz, zostanie Ci ostani krok, umieszczenie fizycznie produktu na platformie. W tym celu przejdź do wcześniej stworzonego produktu.
Naciśnij na odpowiednią nazwę e-booka, zostaniesz przeniesiony do panelu dodania produktu.
W tym panelu naciśnij przycisk „Dodaj” i postępuj zgodnie z wszystkimi krokami.
UWAGA!!!!
ŻEBY DODAĆ PLIK PDF JAKO E-BOOK MUSISZ WYBRAĆ LEKCJĘ JAKO TEKSTOWĄ I TAM WYBRAĆ PLIK PDF.
W ten oto sposób dodałeś swój własny e-book
Jeżeli będziesz miał problem z dodaniem e-booka napisz do nas na pomoc@webtolearn.pl.