Strona główna » Blog » Co zrobić gdy pojawia się komunikat o osiągnięciu limitu przeglądarek?
Limit przeglądarek to zabezpieczenie, które ochroni Ciebie i Twoją platformę przed udostępnianiem danych do logowania innym osobom.
Co zrobić gdy Twoim kursantom pojawi się podobny komunikat do poniższego?
Istnieją 2 opcje:
1. Wejść w otrzymanego maila
W tym mailu użytkownik znajdzie link w którym będzie mógł zmienić swoje urządzenia.
2. Jeżeli jednak zgłosi się do Ciebie z tym komunikatem, możesz mu pomóc przez panel administracyjny
Żeby zarządzać urządzeniami danego użytkownika, przejdź do Panel Administracyjny -> Moi Klienci -> Klienci
Tam znajdź konkretnego użytkownika (korzystając z wyszukiwarki lub scrolując ręcznie)
Następnie wybierz ikonę telefonu
Zostaniesz przekierowany do panelu, gdzie widzisz ostatnie 100 logowań użytkownika.
Na samej górze, znajdziesz miejsce zarządzania urządzeniami
Twoim zadaniem teraz jest zaznaczyć okno przy urządzeniach (jak w przykładzie poniżej)
A następnie nacisnąć przycisk „Usuń wybrane urządzenia”
Po tym, limit zostanie zresetowany i użytkownik będzie mógł na nowo się logować.
Należy jednak pamiętać, że limit nazywany limitem urządzeń to limit per przeglądarka, więc jeżeli klient zaloguję się przykładowo z przeglądarki safari i chrome a nasz limit to 2 urządzenia to limit zostanie wykorzystany.
Pamiętaj także, że jeżeli masz jakieś pytania / problemy napisz do nas na pomoc@webtolearn.pl.