Strona główna » Blog » Gdzie ustawić numer telefonu jako obowiązkowy w szybkiej sprzedaży?
Zaloguj się na swoją platformę WebToLearn ze swojego loginu oraz hasła.
W lewym dolnym rogu swojego ekranu znajduję się ikona z ołówkiem, kliknij w nią, aby otworzyć panel administratora.
Wjedź w zakładkę Moja Sprzedaż, a następnie po rozwinięciu się zakładki wejdź w Szybką Sprzedaż.
Wybierz swoją szybką sprzedaż i wejdź do edycji.
Klikamy w „Informacje dodatkowe”.
Rozwijamy zakładkę Krótki (imię + e-mail).
Zaznaczamy Długi (imię + nazwisko + e-mail + telefon)
Na koniec zaznaczamy tak przy pytaniu „Czy w Długim Formularzu pole Telefonu ma być OBOWIĄZKOWE?”.
Pamiętaj, nie zapomnij zapisać zmian na dole po lewej stronie
Gratulacje od teraz twoi klienci będą zobowiązani do podania numeru telefonu podczas składania zamówienia.