Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt

TRWA PROMOCJA BLACK WEEK DO -90%

SPRAWDŹ >>
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Zaloguj się
Załóż Konto

TRWA PROMOCJA BLACK WEEK DO -90%

SPRAWDŹ >>

Zarządzanie lekcjami

Z tego artykułu dowiesz się gdzie i jak tworzyć, edytować, duplikować oraz usuwać lekcje.

Home FAQ Platforma Organizacja szkoleń/ kursów
Zarządzanie lekcjami
  • Huzarski Michał
  • 17 marca, 2021

Artykuły w tej sekcji

Sprawdź przed startem

Tworzenie i zarządzanie certyfikatami/dyplomami

Zarządzanie abonamentami

Zarządzanie plikami

Materiały dodatkowe do lekcji

Moduły lekcji

Struktura platformy szkoleniowej

Kategorie szkoleń

Lista szkoleń

  • Huzarski Michał
  • 17 marca, 2021

Dodawanie nowej lekcji w szkoleniu

W celu dodania nowej lekcji w szkoleniu przejdź z poziomu Panel Administracyjny do narzędzia Moje Produkty. Następnie wybierz Szkolenia / Kursy:


Wyświetli się lista stworzonych kategorii szkoleń. Wybierz kategorię w której chcesz dodać szkolenie, naciskając w nazwę np.”E-booki” kategorii:


Zostaniesz przekierowany do listy szkoleń, które znajdują się w wybranej kategorii.

Wybierz szkolenie do którego chcesz dodać lekcję, naciskając w nazwę szkolenia (tak samo jak w sytuacji dodawania we wcześniejszym kroku, szkolenia w odpowiedniej kategorii) . 

Wyświetli się panel zarządzania lekcjami:

 

W celu dodania nowej lekcji naciśnij przycisk:

 .

Zostaniesz przekierowany do nowego okna dodawania lekcji. Należy przejść 6 kroków, aby prawidłowo dodać lekcję.

  • Informacje podstawowe

W pierwszej sekcji Informacje podstawowe uzupełnij następujące informacje takie jak:

  • Nazwa lekcji – wprowadź tutaj nazwę swojej lekcji. Nazwa ta wyświetlać się będzie wszystkim kursantom, np. Wprowadzenie.
  • Czy dana lekcja ma być widoczna na platformie? – wybierz opcję TAK lub NIE, w zależności od tego czy dana lekcja ma być widoczne na platformie dla kursantów czy nie;
  • Od kiedy ma być aktywna? – wybierz od kiedy lekcja ma być aktywna. Są tutaj 3 opcje do wyboru:
    • Od razu – widoczna od razu po dodaniu lekcji;
    • Po x dniach – wprowadź liczbę dni, po upływie od dnia dodania lekcji ma być widoczna dla kursantów:
     
  • Po x dacie – wprowadź datę kiedy lekcja ma być widoczna dla wszystkich:
 
  • Czy użytkownik musi oznaczyć tę lekcję jako “ukończoną”, aby zobaczyć kolejną? – wybierz opcję TAK lub NIE. Jeżeli zaznaczysz TAK to użytkownik nie zobaczy następnej lekcji dopóki nie oznaczy obecnej lekcji, w której jest jako ukończoną:
 
  • Czy podzielić szkolenie/kurs na moduły? – wybierz czy lekcja ma być podzielona na moduły:
 

 Więcej informacji na temat modułów znajdziesz w tym artykule.

  • Krótki opis przy miniaturce lekcji – wprowadź w tym miejscu opis, który będzie widoczny przy miniaturce lekcji. Opis może  posiadać maksymalnie 150 znaków.

Po wprowadzeniu powyższych ustawień przejdź do kolejnej sekcji Zawartość lekcji.

  • Zawartość lekcji 


W tej sekcji możesz dodać swoje nagranie video, mp3 lub tekst szkolenia. Wybierz odpowiedni dla siebie format szkolenia. Do wyboru masz Video, Audio lub Tekstowy/PDF:

Pliku typu video/audio mogą być wgrane na nasz serwer. W tym przypadku naciśnij przycisk:


Następnie wyświetli się pole:


Aby dodać plik, naciśnij przycisk: 

 

Wybierz dany plik ze swojego komputera. Po chwili zobaczysz swój plik w polu jak w przykładzie poniżej:


W następnym kroku naciśnij przycisk:

Po prawidłowym wysłaniu na nasz serwer daj plikowi jeszcze chwilę na prze-renderowanie się.

Jeżeli Twoje pliki Video lub Audio znajdują się już na zewnętrznych serwerach (np.: YouTube), to możesz dodać je do lekcji za pomocą ID / linku. Masz możliwość dodania nagrań w sposób:

  • Poprzez link do nagrania na YouTube – po wybraniu tej opcji, należy wpisać ID / link do filmu:

Pamiętaj, żeby film nie był ustawiony jako prywatny, ponieważ nie wyświetli się!

  • Poprzez link do nagrania na Vimeo – po wybraniu tej opcji, należy wpisać ID / link do filmu:
 
  • Poprzez bezpośredni link do mp4 – po wybraniu tej opcji, należy link do pliku:
  • Poprzez kod Iframe (HTML) z zewnętrznego serwisu – po wybraniu tej opcji, dodaj kod Iframe (HTML):
 

Możesz także w tej sekcji dodać opis lekcji lub też jeżeli lekcja jest w wersji tekstowej możesz wpisać treść lekcji tutaj. W tym miejscu możesz również wstawić IFRAME/ H5P:


Następnie wybierz czy opis ma się wyświetlać nad czy pod filmem:


Ostatnią częścią, którą możesz włączyć w danej sekcji to informacje o:

  • Autorze
  • Czasie trwania lekcji
  • Poziom trudności 
  • Włączenie komentarzy pod nagraniem –  jest komentowanie, lekcji. Służy do tego część, która znajduje się na samym dole. 
 

Pamiętaj, żeby blok ten w lekcji się pojawił musisz zaznaczyć opcję TAK w polu: “Czy blok Szczegóły lekcji (nazwa lekcji, czas trwania, data utworzenia, autor, poziom wiedzy) ma być widoczny dla użytkownika pod treścią lekcji?”


Po wprowadzeniu powyższych ustawień przejdź do kolejnej sekcji Ustawienia płatności.

  • Ustawienia płatności

W tej sekcji wybierz, czy lekcja ma być dodatkowo płatna. Jest to dodatkowa funkcja, która umożliwia dosprzedaż lekcji w kursie, który został zaktualizowany o nowe lekcje, których wcześniej nie przewidziałeś. Jest to forma DODATKOWA czyli możesz sprzedać osobom, które mają dostęp do tej sekcji ale bez tej lekcji. Jeżeli zaznaczysz, żeby było płatne pojawią się informacje dotyczące ceny danej lekcji, na ile miesięcy ma być przyznawany dostęp, przez jaką metodę płatności ma być płatne dane szkolenie. UWAGA – w tym miejscu możesz wybrać tylko jedną metodę płatności za kurs/szkolenie. Oraz uzupełnij informacje o wystawianiu i wysyłce faktur. Możesz również zastosować płatność przez szybką sprzedaż, wtedy pozostałych pól nie trzeba uzupełniać.


  • Zaawansowana konfiguracja (opcjonalnie)

W tej sekcji możesz dodać adres URL, na który chcesz przekierować osobę, która zakupiła Twoją lekcję, np.: Strona podziękowania za zakup:


W tym miejscu możesz również: 

  • Dodać treść wiadomości mailowej z podziękowaniem za zakup lekcji. Pamiętaj, że wiadomość ta jest wysyłana automatycznie osobie, która zakupiła daną lekcję.:
 
  • Zamieścić opis zachęcający do kupna lekcji. Opis ten wyświetlać się będzie w momencie, jeżeli lekcja będzie ustawiona jako dodatkowo płatna i kursant będzie chciał ją zakupić. Wtedy przed dokonaniem zakupu pojawi się dany opis. :
 
  • Ustawić, czy lekcja będzie dostępna w programie partnerskim. Jeżeli wybierzesz TAK – ustaw prowizję, która ma być naliczana:
  • Zintegrować sprzedaż z Zapier. Integrację z systemem zapier pozwala tworzyć łańcuchy (odpowiednie połączenia między programami np. sms api i webtolearn, połączenie to spowoduje wysłanie sms do osoby, która kupiła lekcję z informacją np: na podany przez Ciebie adres e-mail wysłaliśmy dane do logowania) powiązań i automatyzacji pomiędzy pozornie niezwiązanymi aplikacjami od przeróżnych producentów z całego świata.: 
 
  • Oraz zaznaczyć opcję wyświetlania statystyk kupna lekcji użytkownikowi. np autorom kursu. W tym celu naciśnij puste pole i wybierz adres e-mail autora kursu: 
 
  • Miniaturka lekcji

Opcja ta dopiero pojawia się po zapisaniu zmian i edycji szkolenia/kursu.

W tej sekcji masz możliwość dodania miniatury lekcji. 


Po dodaniu miniatury będzie ona wyświetlać się, jako miniatura tej konkretnej lekcji użytkownikowi. Dodanie miniatury podnosi atrakcyjność kursu. 


Parametry miniatury:

Wymiar: 1122×630 px;

Format pliku: png, jpg, gif, bmp. ? Emila zapytać czy dobre wymiary

Rozmiar pliku: 10 mb

  • Pliki lekcji

W tej sekcji możesz dodać pliki swojej lekcji, oraz zaznaczyć czy pliki mogą być pobierane. Opcja dodawania nowych plików jest dostępna dopiero po zapisaniu danej lekcji:


Po zapisaniu stworzonej lekcji zostaniesz przeniesiony do rozpiski wszystkich lekcji w danym module


Edycja lekcji

W celu edycji wybranej lekcji naciśnij przycisk:

 

 

 

Znajduje się on w panelu zarządzania lekcjami

 


Zostaniesz przekierowany do panelu edycji lekcji:

 

Wszystkie ustawienia, które możesz zmieniać w edycji lekcji zostały opisane w tej instrukcji w punkcie 1 Dodawanie nowej lekcji w szkoleniu. 

 

Pamiętaj, aby zapisać wprowadzone ustawienia. Służą do tego 2 przyciski: 

 

Zapisanie zmian oraz możliwość dalszej edycji lekcji:

  

 

Zapisanie zmian oraz wyjście z edycji wybranej lekcji:

 

  

Duplikowanie lekcji

W celu duplikowania lekcji naciśnij przycisk:

 

 

 

Powielona lekcja pojawi się jako nieaktywna poniżej:


Usuwanie lekcji

W celu usunięcia lekcji naciśnij przycisk:


Social Media

Facebook
 
YouTube
 
Instagram
 
Grupa FB
Grupa FB

Dla kogo

  • Agencje marketingowe
  • Nauczyciele i wykładowcy
  • Organizatorzy wydarzeń
  • Przedsiębiorcy
  • Trenerzy
  • Twórcy internetowi
Menu
  • Agencje marketingowe
  • Nauczyciele i wykładowcy
  • Organizatorzy wydarzeń
  • Przedsiębiorcy
  • Trenerzy
  • Twórcy internetowi

Funkcje

  • Możliwości WebToLearn
  • Automatyzacja działań
  • Autoresponder
  • Certyfikaty
  • Egzaminy
  • Lejki sprzedażowe
  • Pokoje webinarowe
Menu
  • Możliwości WebToLearn
  • Automatyzacja działań
  • Autoresponder
  • Certyfikaty
  • Egzaminy
  • Lejki sprzedażowe
  • Pokoje webinarowe

Edukacja

  • Webinar
  • Książka
  • YouTube
  • Podcast
  • Grupa
  • FAQ
Menu
  • Webinar
  • Książka
  • YouTube
  • Podcast
  • Grupa
  • FAQ

Produkt

  • Cennik
  • Program Partnerski
Menu
  • Cennik
  • Program Partnerski

Potrzebujesz pomocy?

Porozmawiajmy 🙂!
2023 © WebToLearn Sp. z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności i regulamin
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Uzyskaj dostęp demo
Zaloguj się
Załóż konto