Strona główna » Blog » Zarządzanie plikami
W celu dodania materiałów dodatkowych do szkolenia przejdź z poziomu Panel Administracyjny do narzędzia Moje Produkty. Następnie wybierz Szkolenia / Kursy:
Następnie wybierz kategorię, klikając w nazwę kategorii. Następnie przejdź do listy szkoleń i wejdź w ustawienia szkoleń klikając w nazwę szkolenia:
Gdy znajdziesz się w liście lekcji naciśnij przycisk:
Zostaniesz przeniesiony do panelu zarządzania plikami:
Aby dodać dodatkowe materiały do szkolenia naciśnij przycisk:
Pojawi się pole w którym wybierz pliki ze swojego komputera, które chcesz umieścić w danej lekcji. Po wybraniu plików wyślij je za pomocą przycisku Wyślij:
Po prawidłowym przesłaniu plików wejdź w podgląd lekcji za pomocą przycisku:
W zakładce “Pliki do pobrania “ znajdziesz wgrane pliki:
Wejdź w edycję lekcji do której chcesz dodać materiały.
Aby to zrobić wejdź w Panel Administracyjny -> Moja Produkty -> Szkolenia / Kursy
Następnie przejdź do odpowiedniej kategorii, gdzie jest Twój kurs. Zrobisz to naciskając na nazwę danej kategorii
Kolejnym krokiem jest wejście w odpowiednie szkolenie. Aby to zrobić musisz także nacisnąć na odpowiednią nazwę szkolenia.
Teraz wejdź w edycję lekcji, poprzez tą ikonę
następnie przejdź do sekcji Pliki lekcji:
Następnie w polu Pliki (załączniki), wybierz pole tekstowe KLIKNĄĆ TUTAJ:
Zostaniesz przeniesiony do panelu zarządzania plikami:
Aby dodać dodatkowe materiały do szkolenia naciśnij przycisk:
Pojawi się pole w którym wybierz pliki ze swojego komputera, które chcesz umieścić w danej lekcji. Po wybraniu plików wyślij je za pomocą przycisku Wyślij:
W celu usunięcie plików możesz wejść do panelu zarządzania lekcjami jak w poprzednich krokach. Wyświetli się lista dodanych plików. W celu usunięcia plików naciśnij przycisk: