Strona główna » Blog » Dodanie dodatkowego regulaminu do strony zapisu na webianr
Po co Ci to będzie potrzebne?
Jeżeli będziesz chciał stworzyć oddzielny regulamin do webinaru, pobrania lead magnetu, bądź też przy zapisie na newsletter, będziesz mógł dodać oddzielną treść, tak aby uczestnik mógł zaakceptować ten regulamin.
Aby to zrobić przejdź do „Dodatkowe strony” :
Następnie naciśnij „dodaj podstronę”
Zostaniesz przeniesiony do Kreatora podstrony w którym uzupełnij takie informacje jak:
I wybierz:
1.Kto ma mieć dostęp :
Zalecany jest wybór, żeby dostęp do tej podstrony miały osoby zalogowane i niezalogowane.
2. Czy dana strona ma być aktywna czy nie :
3. Czy wyświetlić podstronę w menu czy nie. Zalecane jest, żeby nie wyświetlać podstrony w meny
4. Czy ustawić daną podstronę jako stronę główną. Tutaj wybierz opcję „Nie”
5. Czy otwierać podstronę w nowej karcie. Tutaj zalecamy wybrać TAK
Po wybraniu wszystkich opcji, naciśnij przycisk
Gratulacje! Stworzyłeś właśnie dodatkową podstronę, czas podpiąć ją jako treść nowej zgody!
Aby dodać nową treść checkboxa, nowej zgody przejdź do zgody prawne:
Pojawi Ci się pole zarządzania treściami zgód prawnych.
Aby dodać nową zgodę, naciśnij przycisk
Pojawi Ci się kilka opcji, poniżej omówię je po kolei
1. Treść:
Uzupełnij treść np. „Zapoznałem się z Regulaminem i akceptuję jego postanowienia.” Pamiętaj też o podpięciu podstrony pod treść. Aby to zrobić zaznacz tekst
Naciśnij „Wstaw odnośnik”
Po naciśnięciu przycisku pojawi się pole gdzie możesz wstawić adres do wcześniej stworzonego regulaminu.
Po dodaniu adresu naciśnij przycisk „OK”
2. Na których podstronach ma być wyświetlana?:
Wybierz strony na których ma się wyświetlać dana treść zgody
3. Czy przypisać użytkownika do jakichś list/tagów przy pomyślnym zaznaczeniu zgody?
Opcja ta będzie Tobie potrzebna, jeżeli chcesz przesłać zgody do swojego systemu mailingowego.
Zalecamy wybrać opcję, TAK
Wybierz tak, jeżeli chcesz, aby zgoda była wyświetlana
Po przejściu wszystkich kroków, naciśnij przycisk
Aby to zrobić, przejdź do Moja strona -> Zapis na webinaria
Przy wcześniej stworzonej stronie zapisu na webinar (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, przejdź do tego artykułu -> TUTAJ), naciśnij ikonę oka
Twoim oczom pojawi się strona zapisu na webinar z treścią stworzoną wcześniej
Gratulacje! Udało Cię się stworzyć dodatkowy regulamin oraz dodać go do podstrony zapisu na webinar.
Jeżeli w którymś momencie utkniesz i będziesz miał problemy z działaniem platformy napisz do nas na pomoc@webtolearn.pl. Pomożemy Ci poradzić z każdymi problemami.