Strona główna » Blog » Lista transakcji
Aby przejść do listy transkacji przejdź z poziomu Panel Administracyjny do narzędzia Moja sprzedaż. Następnie wybierz Lista Płatnych Transakcji:
W liście transakcji użytkowników możesz min.:
Jeśli nie widzisz wszystkich kolumn w tabeli to przesuń ją suwakiem. W takim wypadku pojawia się na dole tabeli poziomy suwak.
Aby prawidłowo filtrować listę transakcji naciśnij:
Następnie wybierz zakres daty:
Po wybraniu zakresu zatwierdź przedział w celu załadowania transakcji z danego okresu czasowego:
Wyświetlą się transakcje z ustawionego przedziału czasowego:
.
Przy użytkowniku wyświetlą się informacje takie jak:
Z tego poziomu możesz również:
W celu dodania nowej transakcji naciśnij:
Wyświetli się okno dodawania transakcji. Jest to ułatwienie np. podczas eventu offline, sprzedaży poza platformą, przelanych na konto, nastąpi zapłata za kurs i chcesz mieć odnotowane tą transakcję w systemie to właśnie tu możesz ją dodać: