Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt

TRWA PROMOCJA BLACK WEEK DO -90%

SPRAWDŹ >>
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Zaloguj się
Załóż Konto

TRWA PROMOCJA BLACK WEEK DO -90%

SPRAWDŹ >>

Panel szybka sprzedaż

Z tego artykułu dowiesz się do czego możesz wykorzystać opcje znajdujące się w panelu Szybkiej Sprzedaży.

Home FAQ Platforma Systemy płatności oraz księgowość
Panel szybka sprzedaż
  • Huzarski Michał
  • 21 marca, 2021

Artykuły w tej sekcji

Faktury VAT/Korekty/ProForma/Paragonów

Zwroty

JPK VAT

Ustawienia księgowości

Zarządzanie metodami płatności

Lista transakcji

Wypłaty klientów

Statystyki sprzedaży

Rejestr sprzedaży

  • Huzarski Michał
  • 21 marca, 2021

Panel Szybka Sprzedaż

Aby wejść do panelu Szybkiej Sprzedaży przejdź z poziomu Panel Administracyjny do narzędzia Moja Sprzedaż. Następnie wybierz Szybka Sprzedaż:


 

Pojawi się panel zarządzania Szybkimi Sprzedażami:


Tworzenie nowej Szybkiej Sprzedaży

W celu stworzenia nowej Szybkiej Sprzedaży naciśnij przycisk Dodaj:


Zostaniesz przeniesiony do panelu tworzenia Szybkiej Sprzedaży w której znajduje się sześć sekcji


  • Informacje podstawowe – w tej sekcji ustawiasz wszystkie podstawowe informacje dotyczące formularza zakupu takie jak.

  • Nazwa Szybkiej Sprzedaży – Nazwa ta jest wyświetlana tylko Tobie w panelu zarządzania Szybką Sprzedażą
  • Tytuł Szybkiej Sprzedaży – wyświetlać się będzie użytkownikom na stronie Szybkiej Sprzedaży. 
  • Produkty wchodzące w skład tej Szybkiej Sprzedaży – wybierz do jakich kursów / szkoleń / abonamentów ma dostawać użytkownik dostęp po prawidłowym zakupie. Możesz wybrać więcej niż jeden produkt. 
  • Czy szybka sprzedaż ma być wyłącznie dla osób posiadających konto na platformie – jeżeli chcesz stworzyć promocję specjalną dla użytkowników, którzy mają już konto np promocyjna na przedłużenie dostępu, zaznacz opcję na Tak. W innym przypadku, każda osoba posiadająca link do zakupu będzie mogła dokonać zakupu.
  •  Czy szybka sprzedaż ma być aktywna i w jakiej formie. – w tej opcji wybierz czy sprzedaż ma być aktywna czy nie. Jeżeli ma być aktywna to w jakiej formie. 
    • Dostępna cały czas – cały czas będzie można dokonać zakupu 
    • Dostępna czasowo od dnia do dnia – jeżeli tworzysz okno sprzedażowe np. z promocyjną ceną ustaw datę do jakiego czasu ma być aktywna platforma.
  • Informacje dodatkowe – w tej sekcji ustaw opcje takie jak


  • link SEO – jest to link wyświetlający się w przeglądarce internetowej np. akademia.webtolearn.pl/s/link-do-zakupu.html
 

  • Produkt ograniczony ilościowo – jeżeli chcesz, aby dana sprzedaż było do konkretnej ilości osób ustaw tutaj opcję tak a poniżej wpisz ilość możliwego zakupu. Jeżeli nie, to ustaw opcję nie a ilość zniknie.
 

Przy zaznaczeniu opcji tak. możesz też wybrać opcję czy pokazać pozostałą ilość miejsc dostępnych przy tym zakupie.

  • Jaki formularz? – Wybierz jeden z dostępnych formularzy. Wyświetlać się one będą podczas zakupu. Dostępne opcje to”
    • Formularz krótki – użytkownik będzie musiał wpisać imię i adres e-mail
    • Formularz długi – w tej opcji użytkownik będzie musiał wpisać imię , nazwisko, e-mail  oraz telefon
  • Czy włączyć Formularz wysyłkowy – jeżeli planujesz w ramach zakupu wysyłać do użytkowników materiały w postaci książki włącz formularz na tak. 
  • Pole “uwagi” – jeżeli chcesz mieć jakieś uwagi do zamówienia to zaznacz opcję tak, wtedy pojawi się opcja jaki ma być tytuł w polu uwagi. Np. jeżeli chcesz zrobić specjalną dedykację przy zamówienia książki wpisz “ Dedykacja, która ma się znajdować w książce”
  • Opis 1 – jest to opis, który wyświetla się w szablonie 1 na górze, w szablonie 2  po lewej stronie. Opis tej jest opcją opcjonalną
  • Opis 2 – jest to opis, który wyświetla się w szablonie 1 na dole, w szablonie 2  po prawej stronie. Opis tej jest opcją opcjonalną
 
  • Ustawienia płatności

W tej sekcji możesz ustawić informację czy:

  •  Dana sprzedaż ma być płatny
  • Ustawić okres na jaki być przyznawany dostęp (podawany jest w miesiącach)
  •  Ustawić przez jaką metodę płatności ma być ona. np. jeśli skonfigurowałeś kilka metod płatności możesz je tutaj wybrać.
  •  Cena ma wyświetlać się na stronie
 
  • Włączyć cenę promocyjną oraz jaka ma być cena promocyjna, oraz jaka ma być cena standardowa
 
  • Podaj cenę standardową. Opcja ta pojawia się gdy wyżej wybrana zostanie opcja Nie

 

  • Tytuł na fakturze i w transakcji. Pamiętaj, że tytuł nie może zawierać znaków specjalnych

 

  • Włączyć faktury VAT? – jak wybierzesz tą opcję, klient będzie mógł poprosić o fakturę. Po wybraniu Tak pojawią się opcje w których zaznacz, 
    • czy wypełnienie ma być obowiązkowe,
    • czy wyświetlić pole Odbiorca – opcja ta przydatna jest w przypadku, gdy zakupu dokonuje instytucja np szkoła
    • czy NIP ma być obowiązkowy – po zaznaczeniu nie, użytkownicy nie będą musieli wpisać NIPu
    • Domyślny kod GTU – kod pojawi się na fakturach. Jeżeli sprzedajesz szkolenia na 99% będzie to GTU_12 . W celu potwierdzenia dopytaj się swojego księgowego / księgowej 
    • Czy skorzystać z ogólnych / globalnych ustawień księgowości (stawka VAT lub numeracja) – Jeżeli standardowo sprzedajesz kursy i masz 23 % VAT, pamiętaj, że przy sprzedażu e-booków możesz sprzedawać je z 5% VATem, jednak w celu konkretnych szczegółów (jakie warunki trzeba spełnić) dopytaj się księgowej / księgowego.
 
  • Odzyskiwanie transakcji – jest to opcja wysyłki maila do klienta, który w opuścił koszyk i nie dokonał zakupu. Wysyłany jest on w ciągu ostatnich 30 minut po próbie zakupu. Jeżeli wybierzesz opcję Tak, uzupełnij tytuł maila oraz treść.
 
  • Zaawansowana konfiguracja (opcjonalnie) – w tej sekcji możesz ustawić
    1. Gdzie przekierować użytkownika po poprawnym zakupie. Np. jak masz stronę podziękowania za zakup, wklej tutaj link 
 
  1. Wyświetlanie pola wpisania kodu rabatowego – gdy zaznaczysz tą opcję, użytkownik będzie mógł skorzystać z kodów rabatowych. Więcej informacji o tworzeniu kodów znajdziesz tutaj.
 
  1. Czy Szybka Sprzedaż ma wyświetlać się w Programie Partnerskim i jaka ma być kwota naliczana za polecenie. Kwota jest wpisywana w walucie, w której dokonywany jest zakup. 
 
  • Integracja z zapier.com przed płątnością 
  • Integracja z zapier.com po dokonanej płątnością 
 
  • Integracja z Google Tag Manager – przydaje się w momencie śledzenia konwersji.
 
  • Facebook Piksel – przydatne do śledzenia ruchu na Facebooku
  1. Wygląd Strony sprzedażowej – w tej sekcji ustaw 
    1. Jaki szablon ma się wyświetlać – są dostępne dwa szablony formularza. 

Szablon 1 tak będzie się wyświetlać


Szablon 2 tak będzie się wyświetlać


  • Ustaw czy włączyć na stronie Szybkiej Sprzedaży licznik wyświetleń widocznych dla odwiedzających?
  • Ustaw czy włączyć na stronie Szybkiej Sprzedaży licznik wykupień widocznych dla odwiedzających?
  • Pełna kolorystyka formularza
  • Zakończenie Sprzedaży
    • Gdzie przekierować użytkownika, gdy zakończy się sprzedaż. W momencie gdy masz otwarte okno sprzedażowe i chcesz aby potem wyświetlała inna strona po skończonym czasie wklej tutaj link do tej strony
  • Czy dodać użytkownikowi do e-maila kod sprzedażowy – jeżeli sprzedajesz dostępy do webinarów i masz pulę kodów to możesz je tutaj wybrać. Pamiętaj o dodaniu zmiennej **kod** do treści podziękowania na zakup
  • Treść podziękowania za zakup – to e-mail, który otrzymuje użytkownik po poprawnym dokonaniu zakupu
 
  • Powiadomienia SMS –  Jeśli chcesz otrzymywać różne powiadomienia SMS o tej i innych Szybkich Sprzedażach przejdź do sekcji Powiadomienia SMS
  • Autoresponder – Jeżeli system ma dodać  użytkownika do listy mailingowej, zaznacz tą opcję i wybierz swój system mailingowy a następnie do jakiej grupy przypisać danego użytkownika
     

 

Edycja Szybkiej Sprzedaży

W celu edycji Szybkiej Sprzedaży naciśnij przycisk 

 

 

 

Dzięki niemu zostaniesz przeniesiony do panelu edycji danego formularza sprzedaży.

Duplikowanie metody płatności

Aby zduplikować szybką sprzedaż naciśnij:


 

Potwierdź informację o utworzeniu kopii:


 

Skopiowany formularz Szybkiej Sprzedaży pojawi się poniżej jako nieaktywny.


Resetowanie statystyk

Jeżeli chcesz zresetować statystyki, ponieważ skończyłeś etap testów, lub chcesz prowadzić na nowo statystyki nowego okna sprzedażowego naciśnij:


Kopiowanie - kody html

W momencie gdy chcesz umieścić formularz zakupu jako pop up, lub umieścić go na swojej stronie internetowej na pewno przyda Ci się dana opcja. W celu uzyskania kodu naciśnij 

Pojawi się: 

Skopiuj ten kod i wklej na swojej stronie internetowej. Pojawi Ci się:

 

Usuwanie Szybkiej Sprzedaży

Gdy chcesz usunąć Szybką Sprzedaż naciśnij przycisk:


oraz potwierdź informację o usunięciu. 


 

Dana Szybka Sprzedaż zostanie usunięta


 

Kopiowanie linku do Szybkiej Sprzedaży

Jeżeli chcesz komuś udostępnić link Szybkiej Sprzedaży, lub chcesz go podłączyć pod przycisk na swojej stronie tak, żeby przenosił klienta do strony zakupu (formularza Szybkiej Sprzedaży) naciśnij przycisk


 

Link do strony automatycznie się skopiuje, jedyne co zostanie Ci w tym momencie to wkleić do na stronę jako przekierowanie lub wysłanie go.

Social Media

Facebook
 
YouTube
 
Instagram
 
Grupa FB
Grupa FB

Dla kogo

  • Agencje marketingowe
  • Nauczyciele i wykładowcy
  • Organizatorzy wydarzeń
  • Przedsiębiorcy
  • Trenerzy
  • Twórcy internetowi
Menu
  • Agencje marketingowe
  • Nauczyciele i wykładowcy
  • Organizatorzy wydarzeń
  • Przedsiębiorcy
  • Trenerzy
  • Twórcy internetowi

Funkcje

  • Możliwości WebToLearn
  • Automatyzacja działań
  • Autoresponder
  • Certyfikaty
  • Egzaminy
  • Lejki sprzedażowe
  • Pokoje webinarowe
Menu
  • Możliwości WebToLearn
  • Automatyzacja działań
  • Autoresponder
  • Certyfikaty
  • Egzaminy
  • Lejki sprzedażowe
  • Pokoje webinarowe

Edukacja

  • Webinar
  • Książka
  • YouTube
  • Podcast
  • Grupa
  • FAQ
Menu
  • Webinar
  • Książka
  • YouTube
  • Podcast
  • Grupa
  • FAQ

Produkt

  • Cennik
  • Program Partnerski
Menu
  • Cennik
  • Program Partnerski

Potrzebujesz pomocy?

Porozmawiajmy 🙂!
2023 © WebToLearn Sp. z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności i regulamin
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Uzyskaj dostęp demo
Zaloguj się
Załóż konto