W celu stworzenia nowej Szybkiej Sprzedaży naciśnij przycisk Dodaj:

Zostaniesz przeniesiony do panelu tworzenia Szybkiej Sprzedaży w której znajduje się sześć sekcji

- Informacje podstawowe – w tej sekcji ustawiasz wszystkie podstawowe informacje dotyczące formularza zakupu takie jak.
- Nazwa Szybkiej Sprzedaży – Nazwa ta jest wyświetlana tylko Tobie w panelu zarządzania Szybką Sprzedażą
- Tytuł Szybkiej Sprzedaży – wyświetlać się będzie użytkownikom na stronie Szybkiej Sprzedaży.
- Produkty wchodzące w skład tej Szybkiej Sprzedaży – wybierz do jakich kursów / szkoleń / abonamentów ma dostawać użytkownik dostęp po prawidłowym zakupie. Możesz wybrać więcej niż jeden produkt.
- Czy szybka sprzedaż ma być wyłącznie dla osób posiadających konto na platformie – jeżeli chcesz stworzyć promocję specjalną dla użytkowników, którzy mają już konto np promocyjna na przedłużenie dostępu, zaznacz opcję na Tak. W innym przypadku, każda osoba posiadająca link do zakupu będzie mogła dokonać zakupu.
- Czy szybka sprzedaż ma być aktywna i w jakiej formie. – w tej opcji wybierz czy sprzedaż ma być aktywna czy nie. Jeżeli ma być aktywna to w jakiej formie.
- Dostępna cały czas – cały czas będzie można dokonać zakupu
- Dostępna czasowo od dnia do dnia – jeżeli tworzysz okno sprzedażowe np. z promocyjną ceną ustaw datę do jakiego czasu ma być aktywna platforma.
- Informacje dodatkowe – w tej sekcji ustaw opcje takie jak
- link SEO – jest to link wyświetlający się w przeglądarce internetowej np. akademia.webtolearn.pl/s/link-do-zakupu.html
- Produkt ograniczony ilościowo – jeżeli chcesz, aby dana sprzedaż było do konkretnej ilości osób ustaw tutaj opcję tak a poniżej wpisz ilość możliwego zakupu. Jeżeli nie, to ustaw opcję nie a ilość zniknie.
Przy zaznaczeniu opcji tak. możesz też wybrać opcję czy pokazać pozostałą ilość miejsc dostępnych przy tym zakupie.

- Jaki formularz? – Wybierz jeden z dostępnych formularzy. Wyświetlać się one będą podczas zakupu. Dostępne opcje to”
- Formularz krótki – użytkownik będzie musiał wpisać imię i adres e-mail
- Formularz długi – w tej opcji użytkownik będzie musiał wpisać imię , nazwisko, e-mail oraz telefon
- Czy włączyć Formularz wysyłkowy – jeżeli planujesz w ramach zakupu wysyłać do użytkowników materiały w postaci książki włącz formularz na tak.
- Pole “uwagi” – jeżeli chcesz mieć jakieś uwagi do zamówienia to zaznacz opcję tak, wtedy pojawi się opcja jaki ma być tytuł w polu uwagi. Np. jeżeli chcesz zrobić specjalną dedykację przy zamówienia książki wpisz “ Dedykacja, która ma się znajdować w książce”
- Opis 1 – jest to opis, który wyświetla się w szablonie 1 na górze, w szablonie 2 po lewej stronie. Opis tej jest opcją opcjonalną
- Opis 2 – jest to opis, który wyświetla się w szablonie 1 na dole, w szablonie 2 po prawej stronie. Opis tej jest opcją opcjonalną
W tej sekcji możesz ustawić informację czy:
- Dana sprzedaż ma być płatny
- Ustawić okres na jaki być przyznawany dostęp (podawany jest w miesiącach)
- Ustawić przez jaką metodę płatności ma być ona. np. jeśli skonfigurowałeś kilka metod płatności możesz je tutaj wybrać.
- Cena ma wyświetlać się na stronie
- Włączyć cenę promocyjną oraz jaka ma być cena promocyjna, oraz jaka ma być cena standardowa
- Podaj cenę standardową. Opcja ta pojawia się gdy wyżej wybrana zostanie opcja Nie

- Tytuł na fakturze i w transakcji. Pamiętaj, że tytuł nie może zawierać znaków specjalnych

- Włączyć faktury VAT? – jak wybierzesz tą opcję, klient będzie mógł poprosić o fakturę. Po wybraniu Tak pojawią się opcje w których zaznacz,
- czy wypełnienie ma być obowiązkowe,
- czy wyświetlić pole Odbiorca – opcja ta przydatna jest w przypadku, gdy zakupu dokonuje instytucja np szkoła
- czy NIP ma być obowiązkowy – po zaznaczeniu nie, użytkownicy nie będą musieli wpisać NIPu
- Domyślny kod GTU – kod pojawi się na fakturach. Jeżeli sprzedajesz szkolenia na 99% będzie to GTU_12 . W celu potwierdzenia dopytaj się swojego księgowego / księgowej
- Czy skorzystać z ogólnych / globalnych ustawień księgowości (stawka VAT lub numeracja) – Jeżeli standardowo sprzedajesz kursy i masz 23 % VAT, pamiętaj, że przy sprzedażu e-booków możesz sprzedawać je z 5% VATem, jednak w celu konkretnych szczegółów (jakie warunki trzeba spełnić) dopytaj się księgowej / księgowego.

- Odzyskiwanie transakcji – jest to opcja wysyłki maila do klienta, który w opuścił koszyk i nie dokonał zakupu. Wysyłany jest on w ciągu ostatnich 30 minut po próbie zakupu. Jeżeli wybierzesz opcję Tak, uzupełnij tytuł maila oraz treść.
- Zaawansowana konfiguracja (opcjonalnie) – w tej sekcji możesz ustawić
- Gdzie przekierować użytkownika po poprawnym zakupie. Np. jak masz stronę podziękowania za zakup, wklej tutaj link
- Wyświetlanie pola wpisania kodu rabatowego – gdy zaznaczysz tą opcję, użytkownik będzie mógł skorzystać z kodów rabatowych. Więcej informacji o tworzeniu kodów znajdziesz tutaj.
- Czy Szybka Sprzedaż ma wyświetlać się w Programie Partnerskim i jaka ma być kwota naliczana za polecenie. Kwota jest wpisywana w walucie, w której dokonywany jest zakup.
- Integracja z zapier.com przed płątnością
- Integracja z zapier.com po dokonanej płątnością
- Integracja z Google Tag Manager – przydaje się w momencie śledzenia konwersji.
- Facebook Piksel – przydatne do śledzenia ruchu na Facebooku
- Wygląd Strony sprzedażowej – w tej sekcji ustaw
- Jaki szablon ma się wyświetlać – są dostępne dwa szablony formularza.
Szablon 1 tak będzie się wyświetlać

Szablon 2 tak będzie się wyświetlać

- Ustaw czy włączyć na stronie Szybkiej Sprzedaży licznik wyświetleń widocznych dla odwiedzających?
- Ustaw czy włączyć na stronie Szybkiej Sprzedaży licznik wykupień widocznych dla odwiedzających?
- Pełna kolorystyka formularza
- Zakończenie Sprzedaży
- Gdzie przekierować użytkownika, gdy zakończy się sprzedaż. W momencie gdy masz otwarte okno sprzedażowe i chcesz aby potem wyświetlała inna strona po skończonym czasie wklej tutaj link do tej strony
- Czy dodać użytkownikowi do e-maila kod sprzedażowy – jeżeli sprzedajesz dostępy do webinarów i masz pulę kodów to możesz je tutaj wybrać. Pamiętaj o dodaniu zmiennej **kod** do treści podziękowania na zakup
- Treść podziękowania za zakup – to e-mail, który otrzymuje użytkownik po poprawnym dokonaniu zakupu
- Powiadomienia SMS – Jeśli chcesz otrzymywać różne powiadomienia SMS o tej i innych Szybkich Sprzedażach przejdź do sekcji Powiadomienia SMS
- Autoresponder – Jeżeli system ma dodać użytkownika do listy mailingowej, zaznacz tą opcję i wybierz swój system mailingowy a następnie do jakiej grupy przypisać danego użytkownika