Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt

TRWA PROMOCJA BLACK WEEK DO -90%

SPRAWDŹ >>
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Zaloguj się
Załóż Konto

TRWA PROMOCJA BLACK WEEK DO -90%

SPRAWDŹ >>

Ustawienia księgowości

Z tego artykułu dowiesz się gdzie włączyć własny system księgowości, oraz jakie dane można dodać w danej opcji. Jeżeli nasz system lub jeden z proponowanych przez nas, nie zastąpi Twojego głównego programu do faktoringu, możesz zastosować inną numerację faktur np. 1/platforma/2021. Żeby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, spytaj swojego księgowego..

Home FAQ Platforma Systemy płatności oraz księgowość
Ustawienia księgowości
  • Huzarski Michał
  • 21 marca, 2021

Artykuły w tej sekcji

Faktury VAT/Korekty/ProForma/Paragonów

Zwroty

JPK VAT

Zarządzanie metodami płatności

Lista transakcji

Wypłaty klientów

Statystyki sprzedaży

Panel szybka sprzedaż

Rejestr sprzedaży

  • Huzarski Michał
  • 21 marca, 2021

Ustawienia księgowości

W celu ustawienia własnych danych oraz uruchomienia systemu księgowego przejdź z poziomu Panel Administracyjny do narzędzia Moja Księgowość. Następnie wybierz Ustawienia Księgowości:


Włączenie księgowości na platformie

W celu włączenia księgowości na swojej platformie wybierz opcję Tak w polu Włączona księgowość?:


 

 

System księgowości

Na Platformie WebToLearn masz możliwość wyboru 3 systemów księgowości:

Nasz (WebToLearn.pl) – wybierz go, jeżeli nie posiadasz swojego systemu ksiegowości;

  • Fakturownia.pl
  • InFakt.pl

Wybierz z sekcji “System Księgowości” dany system:


  1. Nasz WebToLearn.pl

 

 W tej opcji nie musisz nic więcej łączyć z platformą, nie podajesz żadnych dodatkowych kodów API w celu połączenia z platformą.

 

  1. Fakturownia.pl

 

Po wyborze fakturownia.pl będziesz musiał wybrać następujące opcje:

 

  • Numeracja dokumentów – wybierz czy ma być zgodna z numeracją systemu, którą posiadasz w fakturownia.pl, czy ma być osobna/indywidualna (skonfigurowana poniżej)?

 

Następne dane, które trzeba dodać to:

 

  • [Fakturownia.pl] Kod autoryzacyjny API (Token z prefiksem)

 

Kod autoryzacyjny API znajdziesz na swoim koncie w fakturownia.pl. Przejdź do Ustawienia, następnie wybierz Ustawienia konta:

 

 

Po naciśnięciu zostaniesz przeniesiony do kreatora nowego tokenu. Pamiętaj o wybraniu opcji Token z prefiksem

 

Możesz także dodać opis, żeby móc rozróżnić do czego dany token jest wykorzystywany.

 

Po zapisaniu opcji. Token pojawi się wśród innych tokenów

Skopiuj go i dodaj do platformy.

 



W ustawieniach konta wybierz opcję Integracja i znajdź ustawienia: Kod autoryzacyjny API lub Ustawienia. W polu API na Fakturownia.pl znajdziesz kod autoryzacyjny API.

 

 WAŻNE! Musi to być „Token z prefiksem”




Po dodaniu Tokenu z prefiksem przetestuj połączenie z fakturownia.pl naciskając:

  • [Fakturownia.pl] ID działu (opcjonalnie)

 

ID działu znajdziesz na swoim koncie fakturownia.pl. Przejdź do Ustawienia, następnie wybierz Dane Firmy na Fakturownia.pl. Po kliknięciu w dany dział w pasku adresu przeglądarki ukaże się  przykładowy adres url:https://biuro555.fakturownia.pl/departments/338711/edit – należy tutaj wpisać tę POGRUBIONĄ liczbę (ID). Jeżeli nie wypełnisz tego pola to po prostu będzie użyty domyślny dział z ustawień fakturowni.

 

Jeżeli chcesz zarejestrować się w systemie fakturownia.pl możesz skorzystać z naszego linka referencyjnego dzięki któremu dostajesz 20% zniżki – Kliknij tutaj i załóż konto

 

 

  1. InFakt.pl

Aby ustawić na platformie system księgowy InFakt.pl należy zintegrować swoje konto InFakt z platformą WebToLearn. W tym celu należy wprowadzić klucz API w ustawieniach księgowości:

  • [InFakt.pl] Wygenerowany klucz API:

 



Klucz API znajdziesz na swoim koncie w InFakt.pl. Zaloguj się na swoim koncie InFakt.pl i przejdź do Ustawienia. Następnie wybierz Inne opcje, tam znajdziesz opcję: API. Jeżeli nie znajdziesz klucza API, koniecznie będzie wygenerowanie swojego klucza API.

Aby utworzyć nowy kod API należy zalogować się do InFakt.pl, następnie przejść w  Ustawienia -> Inne opcje -> Api. Tam możesz zarządzać już istniejącymi kodami API lub generować nowe



Skopiuj klucz API z InFakt.pl i wklej go do pola [InFakt.pl] Wygenerowany klucz API w ustawieniach księgowości na Twojej platformie w WebToLearn.



Po dodaniu klucza przetestuj połączenie z InFakt.pl.pl naciskając:

 

  • Wybierz podstawę zwolnienia VAT (jeśli Ciebie to nie dotyczy to możesz to ominąć!)

 

 

Zakładając konto w InFakt.pl z naszego linku otrzymujesz 10% zniżki – Kliknij tutaj i załóż konto

 

Miej na uwadze, że system InFakt nie oferuje wystawiania PARAGONÓW, dlatego jeśli je włączysz to będą się one generować wewnątrz systemu WebToLearn.

 

Dodanie kodu GTU

Domyślny kod GTU na fakturach (potrzebne do generowania nowego JPK VAT). Jeśli sprzedajesz szkolenia to Twoim kodem na 99% jest GTU_12.


 

Kod możesz zmienić w tym miejscu:

Domyślna stawka VAT

  • Dla Twojego kraju

W tej części dodaj procent podatku VAT dla Twojego kraju w którym sprzedajesz kurs:


 

Domyślnie zaznaczone jest 23%, zmień daną stawkę, jeżeli jest ona inna. 


  • Dla zagranicy

W tej sekcji dodaj procent podatku VAT dla zagranicy:


 

Automatyczne wystawianie i wysyłanie dokumentów oraz nagłówek paragonu

Wybierz czy dokumenty księgowe mają się wystawiać oraz wysyłać. W momencie kiedy zaznaczysz TAK, faktura będzie automatycznie wystawiana po zakupie klientowi oraz system automatycznie ją wyśle do użytkownika na adres podany podczas dokonywania zakupu


Twoje dane do faktury

Pamiętaj, że jeżeli wybrałeś inny system księgowości niż WebToLearn to musisz wypełnić poniższe dane takimi samymi jakie masz w danym systemie księgowości np.: na fakturownia.pl. W innym przypadku mogą nie generować się faktury. 

 

W tym miejscu uzupełnij dane Twojej firmy, które mają być umieszczone na dokumentach księgowych:


 

E-mail

Uzupełnij tę informację w celu  spersonalizowania maila, który ma być wysłany do klienta z dokumentem.

 


 

Zapisz dane

W celu zapisania danych naciśnij:


Social Media

Facebook
 
YouTube
 
Instagram
 
Grupa FB
Grupa FB

Dla kogo

  • Agencje marketingowe
  • Nauczyciele i wykładowcy
  • Organizatorzy wydarzeń
  • Przedsiębiorcy
  • Trenerzy
  • Twórcy internetowi
Menu
  • Agencje marketingowe
  • Nauczyciele i wykładowcy
  • Organizatorzy wydarzeń
  • Przedsiębiorcy
  • Trenerzy
  • Twórcy internetowi

Funkcje

  • Możliwości WebToLearn
  • Automatyzacja działań
  • Autoresponder
  • Certyfikaty
  • Egzaminy
  • Lejki sprzedażowe
  • Pokoje webinarowe
Menu
  • Możliwości WebToLearn
  • Automatyzacja działań
  • Autoresponder
  • Certyfikaty
  • Egzaminy
  • Lejki sprzedażowe
  • Pokoje webinarowe

Edukacja

  • Webinar
  • Książka
  • YouTube
  • Podcast
  • Grupa
  • FAQ
Menu
  • Webinar
  • Książka
  • YouTube
  • Podcast
  • Grupa
  • FAQ

Produkt

  • Cennik
  • Program Partnerski
Menu
  • Cennik
  • Program Partnerski

Potrzebujesz pomocy?

Porozmawiajmy 🙂!
2023 © WebToLearn Sp. z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności i regulamin
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Menu
  • Dla kogo
    • Marketerzy
    • Nauczyciele/Wykładowcy
    • Organizatorzy
    • Przedsiębiorcy
    • Twórcy Internetowi
  • Funkcje
    • Automatyzacja działań
    • Autoresponder
    • Certyfikaty
    • Egzaminy
    • Platforma
    • Trenerzy
  • Wiedza
    • Najbliższy webinar
    • Blog
    • Historie klientów
    • FAQ
  • Cennik
  • Kontakt
Uzyskaj dostęp demo
Zaloguj się
Załóż konto