Strona główna » Blog » Ustawienia mikrofonu, kamery oraz czatu
Aby włączyć kamerkę musisz kliknąć w odpowiednią ikonę.
Aby włączyć mikrofon musisz kliknąć we właściwą ikonę.
Własne zdjęcie profilowe możesz ustawić, klikając w ikonę koła zębatego, a następnie wybierając zakładkę „Ustaw Zdjęcie Profilowe”.
Jeżeli masz więcej kamerek i mikrofonów i chcesz wybrać ten odpowiedni, możesz to zrobić, klikając w ikonkę „Ustawień” i przechodząc do zakładki „Ustawienia Audio i Wideo”.
Po wybraniu mikrofonu lub kamery z rozwijanej listy, kliknij „Zastosuj zmiany”.
Kolejną opcją jest rozszerzenie video, które pozwala na większe i bardziej wyraźne pokazywanie tego, co chcesz przedstawić. Opcja ta dostępna jest po kliknięciu w ikonę ustawień.
Aby wrócić do momentu sprzed rozszerzenia wideo, należy ponownie rozwinąć ustawienia i wybrać opcję „Zwiń Wideo”
Lista uczestników webinaru wygląda następująco:
Na liście uczestników można zmieniać ich uprawnienia lub całkowanie usunąć osoby, które znajdują się na Webinarze poprzez dwukrotne kliknięcie.
Jeżeli chcemy, aby dana osoba miała dostęp do mikrofonu i mogła coś powiedzieć, lub aby było ją widać należy kliknąć tutaj w ikonę mikrofonu lub kamery.
Okno Chatu pozwala na swobodne komentowanie lub odpowiadanie na Webinarze. Istnieje również opcja włączenia chatu tylko dla moderacji lub całkowitego wyłączenia chatu dla uczestników.