Dlaczego warto tworzyć kursy online? Case study: Kuba Midel
- Tomasz Lidzbarski
- 5 minut czytania
- Tomasz Lidzbarski
- 5 minut czytania
Setki wątpliwości
Gdy zaczynamy tworzyć własne kursy internetowe, w naszej głowie pojawia się bardzo dużo pytań: Czy faktycznie warto kreować nowe kursy online? Ile pracy to kosztuje? Czy potrzebuję społeczności? Jakich błędów nie popełnić?
Kuba Midel
Aby odpowiedzieć na te piętrzące się wątpliwości, zaprosiliśmy na rozmowę Kubę Midel, który od 3 lat z wielkim sukcesem tworzy szkolenia internetowe. Za jego nadzwyczajne wyniki sprzedaży wygenerowane w trakcie korzystania z naszej platformy, Web To Learn, odznaczyliśmy go zresztą specjalną statuetką.
Kuba Midel odpowiedział nam na 16 pytań, które często pojawiają się na początku przygody ze szkoleniami internetowymi. Mimo że od nagrania minęło już trochę czasu, wnioski, do których doszliśmy razem z Kubą, wciąż są niezwykle aktualne.
Miłego oglądania!
O autorze
Tomasz Lidzbarski
Kulturoznawca, podróżnik, przewodnik i wykładowca. Pochodzi z Kaszub, ale pomieszkiwał też z tajskimi rybakami oraz tubylcami w ekwadorskiej części Amazonii. Serce pozostawił jednak w Grecji i to właśnie mieszkańcy, kultura i język tego kraju są mu szczególnie bliskie. Głód świata i nowych doświadczeń zaspokaja także w rzeczywistości online i branży kursów internetowych, dzięki której może łączyć pracę i pasję. Aktualnie przygotowuje własne szkolenia online oraz katalog produktów cyfrowych. Kolejne przystanki swojej wirtualnej wędrówki opisuje na blogu Web To Learn.