Stworzenie strony typu Lead Magnet
Dzięki stronie typu Lead Magnet byliśmy w stanie wygenerować 3200 pobrań.
Policzmy korzyści
Osoba, która pobrała ebooka, automatycznie została przekierowana na stronę dziękuję Ci, w której ma możliwość kupić produkt za 47 zł.
Statystycznie 30% kupuje, Jednak statystyka jest dla statystyką, a my zaniżamy cyfry i zobacz co się dzieje jak produkt kupi tylko 20%.
3200 osób pobrało darmowego ebooka. 20% czyli 640 osób, zaniżam statystyki 🙂 kupi mini produkt za 47 zł to jest kwota brutto.
Łącznie strategia z użyciem lead magnet powinna wygenerować 30 080 zł brutto.
Kolejne pytanie ale przez jaki czas? Jakie to ma znaczenie? w biznesie online żadne, dlaczego? Bo ważne jest żeby każda czynność, którą robisz przynosiła ciągle efekty finansowe. Każdy element, zrobiony dobrze, będzie generował Ci sprzedaż.
Lead magnet jest magnesem, który przyciągać ma klientów do Twojego biznesu.
Po co nam strona typu Lead Magnet?
Strona powinna pozyskiwać:
imię
adres e-mail
adres e-mail
zgodę marketingową
akceptację regulaminu
Statystyki
Ukrytą ważną funkcjonalnością strony Lead Magnet są statystyki takie jak:
ilość osób, które weszły i na stronie
ilość osób, które wypełniły formularz
skąd dana osoba weszła na stronę
Dzięki takim informacją jesteś w stanie kontrolować rozwój swojego biznesu internetowego. Doskonale wiesz, która reklama pozyskuje najlepsze kontakty i jesteś w stanie zwiększać budżet reklamowy w odpowiednie reklamy (tak wiemy, ze facebook pokazuje, jednocześnie facebook potrafi przekłamywać dane, ze względu na np. niewyrazenie zgody na śledzenie przez użytkowników ios.). Dobra strona zapisu na webinar wszystko pokazuje 🙂
Skuteczność strony zapisu na webinar powinna mieć w okolicach 30-50% oznacza to nic innego ja na każde 100 wejść na wydarzenie zapisuje się od 30 do 50 osób.
Jeżeli interesujesz się sprzedażą wiesz, że im więcej ludzi w Twoim lejku tym większa sprzedaż co przekłada się na wyższe zarobki.