Jaki produkt online opłaca się stworzyć?
- Tomasz Lidzbarski
- 5 minut czytania
- Tomasz Lidzbarski
- 4 minuty czytania
Ankieta i rozmowa z klientami nie wystarczy!
Ankieta i wywiad z klientem to jedne z kluczowych narzędzi, które są niezbędne, jeśli myślisz o stworzeniu własnego biznesu online.
To jednak nie wszystko, czego potrzebujesz, by znaleźć swój pomysł i ocenić jego opłacalność. Czego jeszcze Ci potrzeba, czym jest drabina wartości, dlaczego musisz ją stworzyć i jakie pytania warto sobie zadać, poszukując nowych inspiracji?
W krótkim nagraniu wideo, do którego obejrzenia Cię dziś zachęcamy, Michał Lidzbarski opowiada na te i wiele innych pytań. Tłumaczy też pojęcia, takie jak lead magnet, aktywator sprzedaży czy maksymalizator.
O autorze
Tomasz Lidzbarski
Kulturoznawca, podróżnik, przewodnik i wykładowca. Pochodzi z Kaszub, ale pomieszkiwał też z tajskimi rybakami oraz tubylcami w ekwadorskiej części Amazonii. Serce pozostawił jednak w Grecji i to właśnie mieszkańcy, kultura i język tego kraju są mu szczególnie bliskie. Głód świata i nowych doświadczeń zaspokaja także w rzeczywistości online i branży kursów internetowych, dzięki której może łączyć pracę i pasję. Aktualnie przygotowuje własne szkolenia online oraz katalog produktów cyfrowych. Kolejne przystanki swojej wirtualnej wędrówki opisuje na blogu Web To Learn.