Strona główna » Blog » Nie dostałem e-booka.
Możesz się spotkać też z takimi wiadomościami od użytkownika:
Cześć,
Chciałem podzielić się z Wami moim problemem. Jakiś czas temu zakupiłem kurs o nazwie XYZ, a jednym z jego elementów miał być ebook, który miał być dostarczony w formie pliku elektronicznego. Niestety, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem tego ebooka, co budzi moje obawy.
Proszę sprawdzić, czy istnieje jakiś problem techniczny lub błąd w systemie, który powoduje, że nie otrzymuję ebooka. Bardzo zależało mi na tym materiale, ponieważ miał być on dodatkowym wsparciem do kursu i pomóc mi lepiej zrozumieć przedstawiane treści.
Będę bardzo wdzięczny za jak najszybsze rozwiązanie tego problemu. Jeśli istnieją jakiekolwiek kroki, które muszę podjąć lub informacje, które muszę dostarczyć, proszę o poinformowanie mnie. Jestem przekonany, że rozwiążemy ten problem sprawnie i profesjonalnie.
Dziękuję za zrozumienie i pomoc.
W pierwszej kolejności sprawdź czy masz dodany plik do lekcji, jeżeli nie wiesz jak to sprawdzić zapoznaj się z tym artykułem
Dzień dobry,
Dziękujemy za Twoją wiadomość i przepraszamy za wszelkie niedogodności związane zaistniałą sytuacją. Doceniamy Twoje zrozumienie oraz cierpliwość w tej sytuacji.
Po dokładnej analizie, przesłanego do nas zgłoszenia zauważyliśmy, że plik jest dostępny niezmiennie w tym samym miejscu, czyli w lekcji XYZ, znajduje się tam przycisk „pliki lekcji”.
To właśnie w tym miejscu znajduje się Twój e-book.
Raz jeszcze przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogło to spowodować. Dziękujemy za Twoją cierpliwość i zrozumienie. Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt. Jesteśmy tu, aby pomóc.
Powyższe przykłady wiadomości możesz wykorzystać podczas odpowiedzi użytkownikowi.