Strona główna » Blog » Kategorie szkoleń
Aby dodać nową kategorię szkoleń przejdź z poziomu Panel Administracyjny do narzędzia Moje Produkty. Następnie wybierz Szkolenia / Kursy:
Wyświetli się pole zarządzania szkoleniami i kursami:
Aby dodać nową kategorię szkoleń wybierz przycisk:
.
Zostaniesz przekierowany do panelu dodawania kategorii kursu:
W tym miejscu znajdziesz 3 ustawienia:
Po uzupełnieniu danych, pamiętaj o naciśnięciu przycisku dodaj:
Zostaniesz przekierowany do panelu kategorii, gdzie znajdziesz stworzoną kategorię:
Dodatkowo dana kategoria pojawi się także w menu po lewej stronie, w sekcji Szkolenia:
W celu edycji istniejącej już kategorii, naciśnij przycisk znajdujący się pod nazwą Twojego szkolenia:
Zostaniesz przekierowany do edycji danej kategorii. Po wprowadzeniu zmian pamiętaj o zapisaniu ich, naciskając przycisk:
W celu usunięcia kategorii naciśnij ikonę kosza znajdującą się pod nazwą Twojego szkolenia:
Usunąć daną kategorię możesz dopiero po usunięciu wszystkich szkoleń z danej kategorii.