Strona główna » Blog » Klient nie może zalogować się do platformy
Czasami zdarza się, że klient zgłosi się do Ciebie ponieważ zapomniał hasła i nie ma pojęcia jak zresetować je. Oto kilka opcji, które służą opcji resetu hasła.
1. Reset hasła w panelu logowania.
Jest to najszybsza i najmniej absorbująca Cię opcja.
W momencie gdy użytkownik będzie chciał zalogować się do platformy i nie uda mu się tego zrobić, pojawi się komunikat
W tym momencie jedyne co użytkownik musi zrobić to nacisnąć napis „Zapomniałeś hasła”
Zostanie on przekierowany do opcji resetu hasła.
Wystarczy podać adres e-mail i nacisnąć „Resetuj hasło”
Po naciśnięciu przycisku otrzymasz komunikat oraz maila z linkiem do resetu hasła
W ten oto sposób użytkownik sam może zresetować hasło
2. Ty resetujesz użytkownikowi hasło przez Panel Administratora
Gdy klient jednak nie da rady zrobić rzeczy z punktu 1, zaloguj się do platformy i przejdź do Panel Administracyjny -> Moi klienci -> klienci
Skorzystaj z panelu szukania klienta i wpisz tam login lub adres e-mail klienta
Naciśnij ikonę koperty
Dzięki temu użytkownik dostanie maila z nowymi danymi do logowania.
Jeżeli będziesz miał nadal problemy z resetem hasła użytkownika napisz do nas na pomoc@webtolearn.pl.