Strona główna » Blog » Klient mówi, że nie dostał faktury? Co zrobić?
Istnieje kilka przyczyn, tego, że użytkownik nie otrzymał faktury na maila.
Spokojnie, nic straconego 😀
Żeby wysłać klientowi fakturę, którą zakupił przejdź do Moja księgowość -> Wyciąg Faktur Vat / korekt

Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź Twojego klientka

Po znalezieniu go, możesz pobrać fakturę o którą chodziło klientowi i wysłać ją drogą mailową. Aby pobrać fakturę naciśnij na przycisk pojawiający się przy numerze faktury

Klient, który dokonał zakupu może sam znaleźć swoje wszystkie faktury.
Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak może to zrobić
Po tym jak klient zaloguje się do platformy a Ty masz uruchomione nowy panel użytkownika, klient musi nacisnąć w prawym górnym rogu na swojego awatara

Rozwinie mu się menu, gdzie musi przejść do zakładki Moje konto

Następnie płatności

Zostanie przekierowany do ustawień płatności i tam może znaleźć wszystkie informacje o płatnościach które dokonał oraz pobrać dokumenty zakupu, które znajdują się tutaj

Jeżeli jednak masz uruchomione stary wygląd platformy klient musi przejść przez poniższą ścieżkę.
Po zalogowaniu się do platformy i pojawieniu się panelu.

Wystarczy, że przejdzie w menu po lewej stronie do zakładki Moje konto -> Transakcje Zrealizowane

Tu pojawią się wszystkie dokonane zakupy przez użytkownika i będzie mógł pobrać dokument zakupu, który został wystawiony podczas zakupu

To są 2 ścieżki, które pomogą Ci pokierować Twojego klienta lub wysłać do niego odpowiednie dokumenty.
Pamiętaj także, że jeżeli masz jakieś pytania / problemy napisz do nas na pomoc@webtolearn.pl.