Strona główna » Blog » Klient mówi, że nie dostał faktury? Co zrobić?
Istnieje kilka przyczyn, tego, że użytkownik nie otrzymał faktury na maila.
Spokojnie, nic straconego 😀
Żeby wysłać klientowi fakturę, którą zakupił przejdź do Moja księgowość -> Wyciąg Faktur Vat / korekt
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź Twojego klientka
Po znalezieniu go, możesz pobrać fakturę o którą chodziło klientowi i wysłać ją drogą mailową. Aby pobrać fakturę naciśnij na przycisk pojawiający się przy numerze faktury
Klient, który dokonał zakupu może sam znaleźć swoje wszystkie faktury.
Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak może to zrobić
Po tym jak klient zaloguje się do platformy a Ty masz uruchomione nowy panel użytkownika, klient musi nacisnąć w prawym górnym rogu na swojego awatara
Rozwinie mu się menu, gdzie musi przejść do zakładki Moje konto
Następnie płatności
Zostanie przekierowany do ustawień płatności i tam może znaleźć wszystkie informacje o płatnościach które dokonał oraz pobrać dokumenty zakupu, które znajdują się tutaj
Jeżeli jednak masz uruchomione stary wygląd platformy klient musi przejść przez poniższą ścieżkę.
Po zalogowaniu się do platformy i pojawieniu się panelu.
Wystarczy, że przejdzie w menu po lewej stronie do zakładki Moje konto -> Transakcje Zrealizowane
Tu pojawią się wszystkie dokonane zakupy przez użytkownika i będzie mógł pobrać dokument zakupu, który został wystawiony podczas zakupu
To są 2 ścieżki, które pomogą Ci pokierować Twojego klienta lub wysłać do niego odpowiednie dokumenty.
Pamiętaj także, że jeżeli masz jakieś pytania / problemy napisz do nas na pomoc@webtolearn.pl.